huen
36 1 700 1300
  • img
  • img
  • img
iroda

Kiadó iroda - Az iroda csak a kezdet

A Vista Plus Offices irodacentere a panorámás instant irodával együtt számos olyan plusz szolgáltatás előnyét biztosítja Önnek, amelyek nélkülözhetetlenek egy sikeres üzlet mindennapi működéséhez.

Azonnali irodák és igényre szabott professzionális szolgáltatások

Szolgáltatott irodáink és business centerünk kialakításánál  Ügyfeleink kényelmét és mindennapi munkájukhoz szükséges operatív háttér  kiépítését tartottuk szem előtt. Teljesen berendezett irodáinkat a legmodernebb IT és telecom infrastruktúrával szereltük fel Az  igényre szabható ki szolgáltatási csomagok, valamint képzett személyzetünk is mind az Ön üzletmenetének kényelmét, költséghatékonyságát és sikerét szolgálják. A négy falnál jóval többet kínálunk.

Amennyiben további szolgáltatásokra van szüksége, irodabérlés mellett tárgyalótermet és székhelyszolgáltatást is nyújtani tudunk vállalata számára.

Az  instant iroda havidíja a következőket tartalmazza:

  • Személyre szabott asszisztencia és titkársági szolgáltatás a recepción
  • Igényre szabott telefonkezelés és levélkezelés
  • Modern, ergonomikus irodabútorok
  • CISCO telefonok és hálózati infrastruktúra az irodákban
  • Szélessávú internetkapcsolat, választható letöltési sebességgel, tűzfal
  • Biztonsági zár és 24 órás hozzáférés az irodához
  • Audiovizuális és prezentációs eszközökkel felszerelt tárgyalók használatának lehetősége
  • Business lounge
  • Nespresso kávégép a konyhában, tea-, víz- és üdítőfogyasztási lehetőség
  • Fénymásoló, nyomtató, szkenner, lamináló és fűzőgép az irodasarokban
  • 24 órás biztonsági szolgálat
  • Karbantartás és napi takarítás
  • Az irodaház mélygarázsának használatának lehetősége

 

5 érv a Vista Plus Offices azonnali irodái mellett:

1. Professzionális Ügyfélkezelés

Az irodáinkhoz tartozó központi recepción több nyelven beszélő, képzett munkatársaink minden helyzetben a rendelkezésére állnak és biztosítják a zökkenőmentes mindennapokat vállalkozása számára. Titkársági szolgáltatásunk keretein belül professzionális asszisztenseket is kap, akik az Ön cégnevében fogadják a beérkező hívásokat, kezelik a postáját, köszöntik a vendégeit és adminisztratív támogatást nyújtanak az Ön, és kollégái számára.

2. A legjobb üzleti cím

Élvezze Ön is  business centerünk prezstízs értékű címét.  A Duna Tower impozáns épülete a Budapest modern üzleti negyedében, a XIII. kerületben található az Árpád híd szomszédságában.  Ennek a kiváló elhelyezkedésnek köszönhetően az irodákból lenyűgöző kilátás nyílik a budai hegyekre, a Dunára és a belváros nyüzsgő életére. Könnyen megközelíthető a főutakról, illetve az autópályákról. A közvetlen közelben számos közlekedési csomópont, bank, étterem és edzőterem is található. A 3-as metro, az 1-es villamos, a 26-os, 106-os és 133-as autóbuszok megállói a közvetlen közelben találhatóak.

3. Rugalmas feltételek, alacsony kockázat

A Vista Plus Offices rugalmas időtartamú szerződéseinek köszönhetően csökkenthető az üzleti kockázat, növelhető a versenyképesség és a bővülés lehetősége is bármikor adott. Bérlőink válláról levesszük az üzemeltetéssel és a kialakítással járó gondokat. A szolgáltatók kiválasztása és a hűségidők megkötése is a mi feladatunk. Önnek csak az irodát kell kiválasztania és akár már másnap be is költözhet!

4. Megbízható technikai háttér

Business centerünk irodáit a legmodernebb IT és telecom infrastruktúrával szereltük fel, hogy Önnek már csak a saját munkájára kelljen koncentrálnia az első pillanattól kezdve.

 5. Átlátható árazás, havi egy számla

Cégére szabott szolgáltatási csomagjainknak köszönhetően Ön csak azért fizet, amire valóban szüksége van. Havi egy számlát kap irodája fenntartásáról, nem kevés adminisztrációt és időt spórolva meg ezzel.